2016. 03. 01.

III.

Clocks


"Come out of things unsaid, shoot an apple off my head (and a)trouble that can't be named, tigers waiting to be tamed "

Az utóbbi két hétben semmit nem akartam úgy, mint most meghallgatni ezt a számot. És ez valahol szomorú. Több, mint másfél éve keresem (egy filmben hallottam először), és végre tudom a címét, de a downloader nem tölt be, én meg már mindjárt a hajamat tépem. Nem baj, menni fog ez, csak lassan. Pont, mint a fogyás.
A tervhez megint nem tudtam tartani magam. Jé. Most viszont ez jó hír, ugyanis nem ettem egész nap semmit, és igazából tippem sincs, hogyan csináltam. Oké, reggel késésben voltam, mint a kurvaélet, ezért nem volt időm elcsábulni a reggelihez, napközben hat szem rágóval elvoltam, itthon meg lecsúszott négy bögre tea (cukorral, citrommal, mindennel - brrr). 

Anya az előbb hozott be nekem egy falat banánt, de visszautasítottam. Büszke voltam magamra, ő viszont megsértődött. Nem hat meg. Tudom, hogy azért töm nasikkal, amiért én szoktam osztogatni az uzsonnámat a suliban: hogy más egye meg. Jóindulatba burkolt átgondoltság ez, és mint anyán is látszódik, hatékony, mert vagy nyolcvan kilóról fogyott hatvannégyre fél év alatt. 
Versengeni akar velem tudat alatt, bármennyire rágalomnak is hangzik a számból. De attól még így van, bár undorodok magamtól, hogy ezt mondom.
Akkor is kibaszottul igazam van.
Igazából megértem, mert az ő anyja is gyönyörű volt, aki nem akarta átadni a >>középpontot<< anyámnak, így nem csoda, ha ő is ezt a mintát akarja továbbörökíteni. Ha megjelentek valahol, nem szegeződött rá egyetlen szem sem, mert a nagymamám egészen egyszerűen túlragyogta. Nem akarok kifakulni anya mellett, lényegtelenné és felejthetővé kopni, ahogy ő tette a saját mamája mellett. 

Ragyogni akarok én is.

(Mire leírtam ezeket a sorokat, újabb felesleges ételeket hurcolt az ágyamhoz, és kezdek ideges lenni az idetornyozott rizspufik, pudingok, kekszek látványától, de érdekes módon nem vagyok éhes, csak dühít, hogy miért nem érti meg: köszönöm, NEM kérek.)


A holnapi terv ugyanaz (és az is marad, amíg nem sikerül legalább egyszer teljesíteni):
* reggeli – puffaszott rizs, vékony szelet sajttal
* ebéd – egy paprika
* vacsora – forró tea, cukormentesen

174/56
(Hízni híztam, de legalább a Clocks letöltése elindult...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése