2016. 03. 19.

XV.

Reggeli mókák



- Definiáld: hajnal.
- Hajnal definíciója: szombat, kilenc óra huszonhét perc (a bejegyzés írásának kezdete).


Miafasz, miért vagyok fent ilyen korán? Hogy hamarabb kezdhessem a bingét? :D Mindenesetre mozgalmas volt eddig a hajnalom délelőttöm, már sikerült bezabálnom 723 kcalt, ebből valamennyit kihánytam. Azért csak valamennyit, mert elkezdtem szédülni, és féltem, hogy elájulok, így inkább abbahagytam. 
Gyenge vagyok. Gyenge, és dagadt.
Nem bírtam kivárni a hétfőt, szóval félkómásan ráálltam a mérlegre. Amint megláttam rajta a számot, három lehetséges opció merült fel bennem:

                    a) igazából még mindig alszom, és álmodok
                    b) a mérleget megszállta a sátán
                    c) engem szállt meg a sátán

És akkor most próbálom eldönteni, hogy melyik a helyes válasz. Mert az nem létezik, hogy tényleg 55.5 kilót nyomnék, lehetetlen, abszurd hülyeség. És kikérem magamnak... egy masszívan hájas ember nem lehet csak 55 és fél kiló a 174 centije mellé, ilyet állítani pofátlan hazugság. Szóval a mérleg egy pofátlan, hazug keci, pont. (Amilyen a kutya, olyan a gazdája, hmmm...)

Nem, nem vagyok tőle boldog, hogy tegnaphoz képest másfél kilóval kevesebbet mutat ez a szar. Aggódok, és attól félek, hogy csak feleslegesen táplálja bennem a reményt a hamis számaival. Nem mintha annyira számítana a súly, mert ránézésre ígyis-úgyis kövér vagyok, mindegy, mit kamuzik a mérlegem (az a pofátlan, hazug keci, igen, egy ütvefúróval fogom szétverni).

De most már tényleg kell vennem új elemeket. 
Vagy egy új mérleget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése