2016. 03. 10.

X.

Lel, nem tudok összefüggően fogalmazni


Szóval most diszkréten fastolok legalább három napon keresztül. Öhm. Bingém volt, igen. És hájas vagyok. Rettenetesen hájas.

Amúgy történt egy új menüpont "Haladás" címmel, amit havonta fogok frissíteni. Ide egy aktuális képem, a súlyom és a magasságom kerül majd. A lényeg, hogy a szégyen fog motiválni, ami elönt, valahányszor ránézek a fotóimra.

Ma mókás napom volt, ordítoztam anyámmal egész délután, és a stressz meg a düh miatt kaptam akkora falásrohamot, mint még soha életemben. A helyzetet az robbantotta ki, hogy elment egy étkezési zavarokról szóló előadásra, és ott olyan kurva nagy okosságokat mondtak neki, melyekből leszűrte, hogy valószínűleg anorexiás vagyok. A fejemhez vágott mindent, hogy én őt akarom összetörni, meg hogy hiába utasítom vissza a rendes ételt, ha helyette nasizok(=bingézek), így úgysem tudok lefogyni hiszen kövér vagyok és akaratgyenge, csak szétcsapom a szervezetem. A vége a dolognak az lett, hogy kijelentettem, többé nem viszem el magammal az általa csomagolt kajákat. (Wow, azért ilyeneket csak az igazi gengszterek mondanak.) Azt hiszi, ez valami üres fenyegetés érzelmi alapon, de tényleg elegem van. Nem fogom hagyni, hogy tönkretegyen, ahogy őt tönkretette a saját anyja. 

Ma egy barátom odajött hozzám, és azt mondta:
– Olyan vagy, mint egy angyal.
Elnevettem magam, kínosan és elkeseredetten, mert a rohadt életbe is, ennél aljasabban már nem tudott volna gúnyt űzni belőlem. Láthatta rajtam, hogy nem vettem komolyan, mert megismételte, aztán megölelt. Talán összezavarta, hogy ma fekete helyett kivételesen világoskék felső volt rajtam? Valószínűleg. De az is lehet, hogy csak a szeme káprázott.

Igen, gyönyörű akarok lenni, mint egy angyal de nem vagyok az
Még nem.



1 megjegyzés:

  1. Pont ugyanebben a helyetben vagyok én is. Mellesleg nagyon jól írsz, és inspirálsz. Kitartást❤

    VálaszTörlés