2016. 03. 24.

XVII.

Z Á R Ó J E L E N T É S


Diagnózisok
Kód     DIAGNÓZISOK megnevezése
A09H0   Gastroenteritis acuta
E8780   Dehydratio
K5220   Allergiás és nutritionális gastroenteritis és colitis in obs

"Futószalagon gyártott konzerv-diagnózis rendel."

Felvételi státusz
Korának megfelelően fejlett és táplált, kielégítő általános állapotú nagylány. Éber, tudata tiszta. (...) Testtömeg: 57.6 kg, testhossz: 174 cm.

'"Korának megfelelően hájas, kielégítően zsíros. Testtömege 56 kg + bakancs + kabát + pulcsi + kapucnis pulcsi + nadrág + fehérnemű + szerencsekarkötő + aura, testhossz: amennyit mond, igazából fene se tudja."

Epikrízis
(...) Mai napon jó általános állapotban, tanácsokkal ellátva otthonába bocsájtjuk.

"Mai napon végre elhúzza innen a dagadt seggét."



Szóval hétfőn reggel anyám bekattant, és elrángatott a sürgősségire. Hogy hogyan szerzett tudomást a hányásokról? Meghallotta a hangokat, de sikerült eldugnom a szeme elől a hányásos kezemet, és azt mondtam, magától jön a dolog. A túladagolt vízhajtótól ment a hasam rendesen, és lázat is csinált, úgyhogy ezek a "tünetek" együtt meggyőzték anyámat arról, hogy a kicsi lánya rosszullétének hátterében valami vírusos szar állhat.
A sürgősségin infúziót nyomtak belém, visszakapartak a kiszáradás széléről. Az orvosok saját maguk, valamint anyám megnyugtatása végett egy ráncos papírra öklendeztek pár rakatnyi diagnózist, aztán elirányítottak két másik kórházba. A nővérek tündériek voltak - nem erőltették az ételt -, bár a vénáimat nem nagyon találták, és szétszurkálták a karomat. Még most is be van lilulva a sebek helye, de sebaj. 
Hétfőtől csütörtökig voltam ott, tehát négy napig, ezek közül az elsőn és az utolsón fastoltam. (Illetve még tart a mai, és remélem, nem fogom elrontani.)
Viszont soha többé nem akarom meghánytatni magam. Az az igazság, hogy megijedtem: tényleg rettenetesen ki voltam száradva, szinte összeaszalódtam, a nyirokcsomóim megduzzadtak, fájt a nyelés, remegett a kezem, kisebesedett az ujjtövem. 
Az ágyban fekve felfogtam, hogy a hánytatással a tűzzel játszottam, és sikerült is megégetnem magam rendesen. Az adott még hatalmas löketet az elhatározás kapcsán, hogy elolvastam a Jégviráglányokat, és basszameg. Hogy lehet egy könyv ennyire gyönyörű, istenem. Cassie sorsa elrettentett. Nem akarok felszakadó nyelőcsővel meghalni, nem akarok vért hányni, nem akarok gennytől nyákos pletyka lenni a rokonok ajkán. Csak vékony akarok lenni. Megpróbálom tényleg elkerülni a bingéket ezután. 
Höhö, szép remények.

A Jégviráglányokat mindenesetre ajánlom, mert fantasztikus könyv. Ti olvastátok? 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése