2016. 03. 08.

VIII.

ÖTVEN


Nem, nem a szürke árnyalatairól lesz szó (bár így nőnapkor... khm, talán aktuális? :D) Az ötvenes szám a célom, amit akarom, hogy mutasson a mérleg, méghozzá minél hamarabb. Ma ötvenöt volt a kijelzőn. 

Egyébként is jó a kedvem, mert sikerült kifestenem az ügyetlenebbik kezemmel a körmeimet, ráadásul tűrhetően néz ki, szóval egy lépéssel közelebb kerültem a nirvánához. Bár ma is randa voltam, mint a bűn, legalább a lelki erőm maximumon pörgött: nem ettem többet 95 kalóriánál, lefutottam 7 kilométert egy óra alatt, és még a nyújtásról sem feledkeztem meg. Túl szép, hogy igaz legyen.
Oké, a kapcsolatom az emberekkel osztályommal még mindig csapnivaló, viszont továbbra sem érdekel igazán. Ma úgy voltam vele, hogy a rohadt életbe is, ha már nincs, aki nőnapon felém nézne, legalább én megajándékozom magamat. Szóval suli után egyből leléptem, kihagyván az ájtatos, kötelező jellegű bájcsevejt a többiekkel, és egész délután ünnepeltem a nőiségem. Kifestettem a körmöm, kipróbáltam egy házi hajpakolást*, feltettem egy arcmaszkot, Hannibált néztem, és úgy alapjában véve élveztem a napot. 
Rájöttem arra is, hogy mennyivel jobb, ha nem ellenségként kezelem önmagamat, hanem barátként, és ahelyett, hogy azt mondanám: "nem szabad enned", úgy állok hozzá, hogy "figyelj, tudom, hogy guszta az a muffin, de hahó, annyi mindent csinálhatsz az evés helyett". Mekkora poén szeretned magadat, ha már más nem teszi? Ezt a "jó viszonyt" igyekszem a jövőben is fenntartani, mert sokkal kellemesebben telt így az idő.

(Tudom, hogy nem kéne, mégis rettegek, mert tuti: ennyi boldogság nem érhet büntetlenül, szóval hamarosan rohadtul pofára fogok esni...)


*A hajpakolás száraz, fénytelen hajra jó. A hozzávalókat csak keverd össze, masszírozd bele hajmosás után a fejbőrödbe, majd a hajadat bugyoláld fóliába (dunsztold), és hajszárítóval kicsit melegítsd fel. A hatóidő fél óra, utána bő vízzel öblítsd ki. Ami kelleni fog hozzá:
              • 1 mokkáskanál méz
              • 1 mokkáskanál citromlé
              • 2 evőkanál olívaolaj
              • 2 tojássárgája
              • 2 evőkanál hajbalzsam, de ez akár ki is maradhat


Sok sikert hozzá, ha meg szeretnétek csinálni a pakolást, és boldog nőnapot! c:

174/55

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése