2016. 05. 23.

Minden

Nagggyon deep dolgok


Ühh, az utóbbi időben amúgy rettenetesen lekopott rólam az önirónia, és még malackás kezeslábasban is borzasztóan komolyan tudom venni magam. *Ellának ideje helyreráznia az önértékelését*
(Ella amúgy miért hordja azt a pizsamáját, ami utoljára tizenegy évesen volt rajta?)

Na, de miközben épp próbáltam összekaparni azt az ostoba testem, találtam pár jó dolgot is. Talán szarrá untatlak vele titeket, és ezért ne haragudjatok, kérlek, de ejjj, annyira fantasztikusak, hogy szükségét érzem a másokkal való megosztásuknak ^^ Szóval, ha kíváncsiak vagytok arra a pár zenére, képre, amit összeszedtem - kábé rendszer nélkül, csak azért mert tetszettek -, a bejegyzés tovább olvasásával találkozhattok velük. 
Ha kommentben vagy chaten ajánlanátok zenéket, azt iszonyatosan megköszönném, mert kifogytam hirtelen a friss hallgatnivalóból :c

z e n é k










k é p e k














 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése