2016. 04. 05.

XXI.

Győzelem


Háhh, nem ettem ma semmit! *ökölpumpa* Azért nem bízom el magam, mert az éj sötét, és tele van iszonyattal... a hűtő pedig Mindig Nyitva Áll, a kurva anyját.

Felöltöztem ma, ahogy illik, szép ruhába - smink: hófehér vakolat alapozóval; görbe, fáradt-lila karikák a szemem alá; a szemhéjra és fölé matt, barna púder, hogy a szemüregem betegesen sötét legyen, akár egy félholtnak; hintőpor a szájra, az ajak ettől cserepes, fakó és repedezett -, és eltotyogtam orvoshoz. Igazolásom, az lett. Alibim, az lett. De az elmúlt hét elvesztegetett napjait egyetlen kamuirat sem adja vissza, és ha így folytatom, rohadtul ki fognak csapni.

A hazug smink az arcomról a lefolyóba csorgott, összekapaszkodva örvénylettek a színek. Egy pillanatra beugrott valami grófkisasszony képe 
(rizsporos paróka, anyajegy a száj csücskében, az ujja hosszú és törékeny, a szája keskeny, nyaka kecses)
ahogy parfümfényben gomolygó púderpamacsokat öklendezik egy se-neve, se-lakója város fölé. Aztán a gondolat elillant, mint a festékmocsok a bugyogó lefolyóban.

Most smink nélkül kucorgok az ágyamban, tiszta vagyok, üres és éhes egy picit elégedett. A pipám ízét még érzem a számban, cseresznye és vanília, amibe beleköltözött az alkonyat. Van egy erkélyünk, amire rálógnak a fenyőnk ágai, oda ültem ki, hogy füstöt eregessek. A szomszéd most persze utál, mert a gyereke meglátott a kertjükből, és azóta kérdezgeti, hogy "anyaaa, hogyan lett sárkány a néni? Én is sárkány akarok lenni, anya, ANYAAA, akarom, akarom, akarom". Bah, nem szeretem a gyerekeket. Főleg az idegeneket. Főleg, amelyik olyan akar lenni, mint én, mert nem jó ötlet.

Most csendesen idepottyantok egy videóklipet. Szeressétek velem, mert annyira fantasztikusak, hogy
ÚR
ISTEN
és 
magyarok,
whoa.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése