2016. 07. 26.

XXXIX.

Fordulat


Vannak lányok, akik rengeteget esznek, de vékonyak.
Vannak lányok, akik semmit sem esznek, és vékonyak.

És vagyok én. Tök mindegy, mennyit és mit eszek, ha nem sportolok, egy hízott disznó reinkarnációjára hasonlítok. Ismerem a testem, tudom, hogy minimális sporttal milyen szinten fel tudom pörgetni az anyagcserémet, de olyan körbemetélten lusta vagyok, hogy az már a világnak fáj.

Ebből elég volt.
A zabálásokból és a hányásból is.

Azt hiszem, azért csináltam, mert ezzel akartam felhívni magamra a szüleim figyelmét. El akartam lopni a jogos jussomat, a törődést, amit helyettem az öcsém kapott meg. És ma, mikor a szobámban hánytam egy zacskóba, anyám pedig rám nyitott, nézett, aztán egy szó nélkül kiment - szóval ma rájöttem, hogy senkit sem érdekel, mi van velem. Ez így van jól.

Magamért vagyok felelős.

Szóval változást próbálok hozni az életembe, meg némi minimális sportot, mert ez így nem mehet tovább. Kimerültem az elmúlt négy évben, és nem akarom tovább folytatni a hányást, mert semmi értelme: ugyanolyan dagadt szar vagyok hányással is, mint anélkül, hacsak nem mozgok.
(Fájnak a fogaim, fáj a torkom, fáj a gyomrom, fáj a nyelés, a levegővétel, duzzadt a szemem és puffadt az arcom, repedezett a körmöm, a hajam csomókban hullik... elég volt.)

Holnap irány a patakpart a futócipőmmel a lábamon.

íme egy kellőképp lehangoló kép, ha ez az okfejtés nem elég 
A családomra pedig teszek magasról. Eddig az hajtott, hogy nekik megfeleljek, büszkék legyenek rám, és felszegett állal mutogassanak: igen, ő a mi lányunk. De sosem leszek elég jó nekik - és miért is akarnék megfelelni az elvárásaiknak? A család egy túlromanticizált dolog. Persze, jól hangzik, hogy a vér kötelez, meg a család a legfontosabb, és a rokonaid mindig melletted állnak, de az abúzusos családokra gondolva én úgy érzem, ezek csak üres szavak. A család azért van, hogy pénzzel támogasson téged, míg el nem éred azt a kort, mikor már te is képes vagy keresetre.



Elkezdtem tanulmányozni (ez most olyan így leírva, mintha okos lennék) az Ajurvédát, azzal kapcsolatban is lesz majd bejegyzés. Szép hetet, és tartsatok ki! c:



Jelenlegi súly: 62 kg
Első számú cél: 59 kg
Második számú cél: 55 kg
Harmadik számú cél: 50 kg

2 megjegyzés:

  1. A mozgás valóban csodát tesz az emberrel. Csodát. Kitartást, sok erőt kívánok hozzá, hajrá!

    VálaszTörlés