2021. 02. 09.

VISSZAOLVASTAM MINDENT
ÉS GYŰLÖLÖM, AKI VOLTAM, GYŰLÖLÖM, HOGY ELÁRULTAM MAGAM, HOGY MOST ITT VAGYOK EGY KIBASZOTT RONCSKÉNT, MERT VALAMI FÉLREMENT MENTÁLISAN ÉS CSESZTEM RENDESEN PSZICHOLÓGUSHOZ JÁRNI, A SAJÁT RETKES ÉLETEMET BASZTAM EL EZZEL, PEDIG LEHETETT VOLNA JÖVŐM BASSZAMEG, TUDTAM ÍRNI, VOLT TEHETSÉGEM, VOLT ESZEM, DE NEM, NEKEM MAGASRÓL SZARNI KELLETT ERRE ÉS BELEFETRENGENI A SZÁJBABASZOTT ÖNSAJNÁLATBA, SZÉTBASZNI AZ AGYAM A ROHADT ALKOHOLLAL MEG A GYÓGYSZEREKKEL MEG A BOGYÓKKAL, ÉS NEM IS EMLÉKSZEM A KICSESZETT 16-19 ÉVES KOROMRA, CSAK VILLANÁSOK VANNAK MEG, AZTÁN MOST  ÁJULDOZOK ÖSSZE-VISSZA, MINDEN NAP SZINTE FELROBBAN A A ROHADT FEJEM, ÉS EGY KURVA ÓRÁN KERESZTÜL SEM BÍROK SÉTÁLNI, MERT 
EDDIG BÍRTA A SZERVEZETEM, 
KÉSZ, KÖSZÖNI SZÉPEN, HÁT ERRE VOLT JÓ A KIBASZOTT KONTROLLMÁNIÁM,
DE HÁT EZT AKARTAM, NEM? MIHAMARABB MEGDÖGLENI
KURVÁRA SZÉGYELLEM MAGAMAT

5 megjegyzés:

  1. Damn
    That's upsetting man

    VálaszTörlés
  2. Jaaaj te Drága ne mondd ezt :c . Még anno nagyjabol 14 évesen olvasgattam a kiírasaidat, és gondoltam most vissza jövök megnézni mi a szituáció.Azóta sokkal pozitívabb és boldogabb ember lettem és a személyisegem nagy részét formálták az írásaid.Nagyon rossz olvasni ezt a kiírást, viszont azért remélem hogy február óta jobb a helyzet.Kitartást <3

    VálaszTörlés
  3. Ne tedd kerlek ne sajnald ne szegyelld. Az te voltal. Koncentralj a jovore a jelenre hagyd a multat ha tudod itt vagy harcolj magadert mert megeri mert egy ertekes szemely vagy egy ertekes ember ,buszkek vagyunk rad. Ne add fel, sosem keso ujra kezdeni. Hibazni emberi dolog es nincsen semmi baj. Kitartast!

    VálaszTörlés
  4. Van még itt valaki? Kerlek aki benne van es csinalja az irjon!

    VálaszTörlés