2018. 01. 22.

XLVIII.

Valaki radírozzon ki engem


Filmet néztünk órán. Pörögtek a képkockák, szólt a zene, csattantak a párbeszédek, aztán jött az elengedhetetlenül meghitt erotikus jelenet – nekem pedig korogni kezdett a gyomrom. A hang hosszú volt, panaszos és követelődző. Mindenki nevetett, nevettem én is, majd mikor senki sem figyelt, gyorsan beleöklöztem a hasamba. Nem korgott többet.
Vicces, milyen szórakoztatónak találták a többiek, hogy egész nap csak egy almát ettem.
Előtte 4 napig fastoltam.
A barátnőm azt mondta, hogy „gizdábbak a lábaim”, majd arra terelte a témát, hogy ő mennyit fogyott, és hogy mindenki aggódik érte. Megmutatta, mennyire be van esve az arca. Aggódok érte én is, de ez iszonyatosan fájt.

Nem bírom elviselni magamat.
Remeg rajtam a kibaszott háj. Érzem, amikor sétálok, amikor gesztikulálok, amikor buszon ülök. Éget, feszít, lötykölődik. Undorral tölt el. 
Áttetsző akarok lenni testileg-lelkileg.
A lelki része kezd sikerülni. Az emberek elfeledkeznek rólam és magamra hagynak, egyre kevesebben és kevesebben vesznek körül. Semmit rosszat nem tettem; egyszerűen túl sok energiát igényel másoktól az, hogy mosolyt csaljanak az arcomra. 
Ha van is mosoly, nem igazi: zavart, elnagyoltan felmázolt, üres, megfelelni vágyó. 

Csak el akarok végre tűnni.


~*~

Tegnap megint túl sok gyógyszert szedtem be. Újabban ez a hobbim, vagy mi: kiszórok a tenyerembe egy rakat bogyót, csak úgy érzésre, ahogy más a cukorkát szokta, és egyszerre beveszem. Hol több, hol kevesebb, de ahhoz sosem elég, hogy kárt tegyen bennem. 
Nem küzdök érte, hogy meghaljak, de elkerülni sem próbálom. Beveszem, amit gondolok; akkor megyek át az úton, amikor akarok; nem eszek és nem alszok, mert időpocsékolás; kerülöm az új élményeket, mert ki szeretnék irtani az életemből mindent, ami maradásra ösztönözne. Csak el akarom engedni ezt az egészet, az akarást, a szeretetre vágyást, az érzelmeket. 
Csak létezni szeretnék. 
Néha még azt sem.

Azt hiszem, az ilyenekre mondják, hogy kis igényű.



~*~






"Never had a dream this lonely
Where did everybody go?
Never had a dream this dark
Wake me up!
Please make it so!
Never had a broken spirit
I cannot let this world go
Never had a broken wing
How do I fly?
I do not know!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése